Tueaksy 13+4 olduk kizlar ilk gebeligim ama sanki bazen tekme attigini veya hareket ettiğini hissediyorum sizce normal mi yoksa banami öyle geliyo acaba 😶
makbule17 Tueaksy henüz hissetmen pek mümkün değil daha çok küçük 17 haftadan sonra hissetmeye başlarsın
Ayhkn Tueaksy bizde 13+4 üz canım ve bende hissediyorum :) bence kişinin kendi bedenimi tanıması ile ilgili. Bağırsak hareketleriyle karıştırılamayacak bir his