HavvaNur42onrn canim ben ilk evlendimgimde kızıma hamile kaldım düğünden hemen sonra hamile kaldım , şuna 3 yaşında ♥️
İkincide hamile kaldım 12 haftalıkken kürtaj oldum 7 haftalıkken kalbı durmuş bebeğkmın..
O gün bu gün hamile kalamıyorum 1 sene oldu düzenli ilişki oluyor ovulasyon testide denedim ama yok olmuyor doktora çıktım hiç bir sorun yok .. ama her ay aklımda her ay düşünüyorum aklımdan çıkmıyor kızımda hep diyor anne kardeş istiyorum diye .. Allahım İnşAllah nasıp etsin kızıma ablalık duygusunu.. 😞