Bugun doktora gittim yumurtalıklarımın çok sağlıklı olduğunu yumurta rezervimin güzel olduğunu söyledi sadece rahmim hafiften kalp şeklindeymiş normal rahmin armut şeklinde olması gerekiyormuş. Ama gebeliğe kesinlikle engel değil dedi bunu kafanı takmanı gerektirecek birşey olsa ben söylerdim gebelik olur sadece rahim şekli farklı dedi. Aranızda yaşayıp hamile kalan sağlıkla bebeğini kucağına alan varmı kızlar?? Hormon kan ve smear testi istedi onların sonuçlarını sonra almaya gideceğim.