Melek3465 kızlar merhaba 35+3 hamileyim ve şu son 2 gündür sanki göbeğim olduğundan daha asagida gibi duruyor öncesinde daha yukarda idi .. bu yaklastigindan dolayı mi dir? Yoksa farklı bişey den dolayı mi
ZeEr_09 Melek3465 benimde oyleydi bi kac gundur dun kontrolde ogrendim ki bebis donmus dogum pozisyonunda 37+2 deyim
Zuhalbrl Melek3465 benim de 35+5 bugün gittim suyun azalmis hafta içi bi daha gel bakalim dedi çok.canim.sıkıldı
Melek3465 Bebiscann bebeğin suyu az demişti doktor korkuyorum 37 den önce gelmesinden acaba bunun belirtisi mi diye tedirgin oldum
Bebiscann Melek3465 hayır canım korkma, çoğu kişinin suyu az olabilir veya çok olabilir inşallah sağ salim kucağına alırsın bebişini canım
Melek3465 Zuhalbrl ben bugün tekrar kontrol e gittim havuç suyu içmiştim doktor suyu iyi dedi canım sende istersen bı dene suyu için