Kızlar merhaba benim yıllardır insülin direncim 100′ ün üstünde yani sınırdayım. Ben pek makarna, pilav, beyaz ekmek, tatlı gibi şeyler yiyen biri de değilim. En son hamile kalmadan 1 ay önce 104′ tü şuan 7+6′ yim ve geçen baktırdım 94 olmuş. Bir ay önce doktor önerisiyle sıkı diyete başladım ilerleyen süreçte şekerim çıkmasın ilaçsız, diyetle kontrol altında tutabilmek için. İlk zamanlar çok dikkat ettim ama iki haftadır normalde yemedigim kadar hamur işi yedim ve buna ragmen 10 birim düştü. Testte bir yanlışlık olmadıysa bu kadar düşmesini şekersiz karadut özüne bağlıyorum. Kan şekerini düşürdüğünü öğrendiğimden beri suyla seyreltilmiş şekersiz karadut özü içiyorum her gün bir bardak. Belki birisine faydası dokunur diye burda da paylaşmak istedim.