Herkese merhaba,
Sakarya’da doğum yapacağım ancak hastaneleri hiç bilmiyorum. Açıkçası doktor ve hastane konusunda çok kararsızım. Normal doğum yapmayı çok istiyorum o yüzden kadın doğum servisinin önemli olduğunu düşünenlerdenim.
Daha önce Adatıp ve Medar hastanelerinde doğum yapan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşabilirler mi?