Sibelmr 4. Haftada benim beta değerim 4000 çıkmıştı kese gozukmemisti 3 gun sonrasi için fazla su içip gittim kese de bebek de karından ultrasonla bakinca gözüktü. Doktorum bu haftalarda bu kadar yüksek değer görünce ikiz gebelikten suphelenmisti ama tek gebelikmiş oğlum geliyor inşallah 29. Haftadayım. Ben beta artışına hic baktirmadim çünkü ilk beta değerim 4000 ve doktor sonrasında kese gördüğü için hic bidaha kan verip betaya baktirmadi. Cuma günü inşallah güzel haberler alirsiniz hayırlı olsun 🙏☺️