Kızlar kahverengi lekem var diye yine hastaneye gittim 5 haftalık gebeyim. Doktor keseyi 12.9 mm gördü eğer haftaya 20 olmasa içinde bebek olmasa alırız dedi kızlar😞 sizce hastaya görür müyüz her gün 1 mm büyümesi lazımmış kesenin çok korkuyorum bana bişey söyleyin dua edin Hamilelerin duası kabul olurmuş😞😞😞