EdaNurstnda Selam kıxlar 24+3 teyım sag tarafıma bazen agrı gırıyo belımde cok agrıyo sizce normal mı bu agrılar bazen adet agrısı gbı agrılar saplanıyo bır sure sonra gecıyo sonra tekrar baslıyo sızcr normal mı
Bush EdaNurstnda yogurt ve sut benzeri seyleri cok tuketmek lazimmis balim ya 😒 bendede var gecen gun sordum doktora oyle dedi 😒
ArifeKarabulutolu EdaNurstnda ben de 23+5 teyim her yerim ağrıyor belden aşagım özellikle normal herald e anne olmak çok zormuş ☹
Elif4334 EdaNurstnda benimde aynı malesef ne kadar çok süt ürünleri yesemde geçmek bilmiyo belimin ağrısı napıcaz bilmiyorum
Ledeyna EdaNurstnda benimde aynen agrim cok oluyor gebelige bagli böbrek büyümesi var ondan oluyor hic baktirdinizmi ben 15 gunde bir urolojiye gidiyorum
Burcuk EdaNurstnda özellikle sol kalçam ağrıyor. Evde koltuğa oturup kalkınca bağırarak kalkıyorum biraz yürüyünce geçiyor. Ama sandalyede oturunca bi şey olmuyo .. her sabah 5 çeşit peynir yiyorum öğlen kendi yaptığım yoğurttan yiyorum. kalsiyum ilacı kullanıyorum ama Yine oluyo . Bilenler magnezyum eksikliği diyor ama doktorum konu hakkında normaldir hamilesin diyor
EdaNurstnda Burcuk bende aynı sekılde sag tarafım öle kopuyo gbı resmen arada böle sag tarafıma kasıgıma resmen ıgne saplayıp tekrar gecıyo
Rabiamehmet EdaNurstnda EdaNurstnda canım benimde öyle idi belime sanki bıcaklar sokuyolar gibiydi.magnezyum verdi doktorum içtiğimde cok faydasını görüyorum.