Kızlar bebeğimin kilosu ve göbek çevresi haftasına göre hep iki hafta küçük çıkıyor hatta göbek çevresi bu gitmemde gelişmeyi geçtim biraz gerilemiş bile doktorum gelişimi güzel sıkıntı yok diyor ama benim kafam çok takıldı sizden de bu şekilde olan var mı doktorlariniz ne diyor