nefes2022 28 hafdalık annişlər bebişlerin kilosu kaç biz bu gün doktordan gəldik 1.200 q dedi haftasına görə kilosu normalmi acaba 🤔
Hasanbbek nefes2022 masallah çok güzel biz 27+4 de gitmiştik 1.011gr dedi güzel demişti bı daha artık 33+4 de gidecez bakım ne dicek
baby89 Bende 28+2 yim.Çok sert atıyor bugün nedense.Vajinada kalp atışı var sanki.Dışrdayken bile yürürken zorlandım.Sizlerde oln varmı?