123456856 Arkadaşlar 12 haftadan 13 hafta Bugün ultrasyona girdim doktor hep kız dıyor 100 de 100 Bugün dedi bildiğin kız dedi vajina dedi kız çocuğu böyle olup erkek çıkan oldu mı 13 haftamdayım
Gorkeminannesi Bana da 11+6da net demisti ben yine de emin olmak için 16. Haftayı bekledim cunku parti yapmak istiyoruz net dediğini kağıda yazdi hala bakmadim perşembe günü gidicem bakalim yine ayni şeyi mi yazcak🤗