Cigdemm91 Selam herkese🤗 Yeni hamile oldugunu ögrenen arkadaşlar kacıncı haftadasınız beta hcgniz kaç çıktı?
Busrademiir Cigdemm91 Bende 3 haftalıkken öğrendim beta 50.85 çıkmıştı daha reglime 1 hafta vardı şimdi 6 hafta olduk inşallah hafta içi doktora gideceğim kalp atışları için
deletedmom205 Cigdemm91 adetimden 7 gün geçti kan sonucum onbinlerdeydi ikiz hamile olduğum için çok yuksekti
Cigdemm91 MelisaMila hayırlı olsun🙏🏻Ben adetim üzerinden bir hafta geçtikten sonra ögrendim 978 çıktı normalmi sizce? Bayram dolayısıyla doktorada gidemedim
Cigdemm91 Hayırlı olsun🙏🏻Ben adetim üzerinden bir hafta geçtikten sonra ögrendim 978 çıktı normalmi sizce? Bayram dolayısıyla doktorada gidemedim pazartesi gidecem inşallah
Busrademiir Cigdemm91 Vallahi 6 ya da 7 hafta deniliyor ama ben gene bu hafta gidip bakacağım 😊 Kesin duyarım