Duru92 Herkese merhaba 🌸evde test yaptım (4 tane) pozitif çıktı sabah doktora gittim ultrason ile baktı kese oluşmamış kan değerlerine bakalım dedi. Sonuç yarın çıkacak ama bu durumu yaşayan var mı kaçıncı haftada oluşur kese
aylinpalaa Duru92 öncelikle hayırlı olsun. Kesenin görülebilmesi için beta değerinin belli bir sayıya ulaşması gerekiyor. Ben keseyi 6. Haftamda gördüm
_anne_kuzusuu00 Duru92 canım bugun bende gittim doktora 82 ile ögrendik bebişi suan 505 lerde 4.cü haftamızdayız sanırım daha kesede bebiş de görünmedi sabredicez insallah saga saglim kucagımıza alırız 🙏
motherofcats beta hcg 1500 üzerine çıkınca vajinal ultrasondan 3000 üzerine çıkınca da karından görünür. ortalama 5.haftada.
Dilara3212 _anne_kuzusuu00 bugun bende test verdım beta 62cıktı ama doktorda morelimi bozdu daha hamilelik sayılmz bu cok erken dıyıp 10gün sonra gelmemi istedı morelim bozuldu
_anne_kuzusuu00 Dilara3212 bence moralini bozma verende alanda rabbim biz dua edelim hayırlıysa sağlıklıysa nasip etsin biz minnaklara sıkı sıkı sarılalım insallah onlarda bize tutunur birbirimizi dualarımıza ekleyelim belki birimizin ki kabul olur 🙏🙏🙏🙏
Bahar43 Dilara3212 hiç bozma moralini benim de 11 Şubat 68 14 Şubatta 147 çıktı normal denildi iki günde bir kan takibi için acile gideceğim doktor 26 şubatta hersey yolunda giderse keseyi görürüz dedi