Topcubanu 5+1 de kanamam oldu az bı sekılde acile gıttım dusuk tehlıkesı dedı fıtıl verdı kendı doktor kontrolüm vardı bugün gıttım dusuk yapıyorsun dedı cuma günü tekrar çağırdı parça kalırsa kürtaj dedı . 5+1 de dusuk yapan var mı nasıl bı süreç nasıl oluyor tecrübe yok maalesef
kaganikoooo Topcubanu daha erken haftan olduğu için kendiliğinden düşer diye düşünüyorum. Sağlıkla kal güzel anne
Arvenveannesi Topcubanu canım öncelikle çok geçmiş olsun. Allahım en kısa zamanda nasip etsin yeniden inşallah🙏 Benimde 6+3 te başıma gelmişti. Kendim düşürdüm kanamayla evet ama yinede kürtaj oldum. İçerde parça kalmaması gerekiyormuş allah korusun daha kötü sorunlar yaratmaması için. Bende ilk kez kötü de olsa tecrübe etmiş oldum. Allahım kimsenin başına vermesin🙏 Kürtaj sonrasında reglilerim oldukça düzensiz oldu. İlk adet döngümden sonra yeniden gebelik istedim ve bırakmadım peşini ama 2 ayda 3 kez adet oldum resmen araları çok kısalmıştı adetlerimin. Normalde çok düzenli olurdum şaşmazdı günü. Bu sepeple doktora gittim. Doktorum yeniden bebek planladığımı biliyordu. Bana duphaston diye bir ilaç yazdı. Bebiş olursa tutunmaya yardımcı olur muş. Olmazsa da adet düzenlermiş. Çok şükür şuan yeniden hamileyim daha başındayım. İnşallah yardımcı olabilmişimdir. Çünkü sonrasındada insan vücudunu tanıyamıyor. Sağlıkla atlat canım🙏💕🌸 yeniden güzel haberlere inşallah🤲🏻❤️
Beybisininannesi Topcubanu öyle büyük parçalar falan düşmüyor korkma. Adetin biraz daha yoğun halı. Hafta çok minik bi hafta olduğu için gözle görülür birşey yok ortada Ara ara pıhtılı kan gelir kanaman 2hafta kadar sürer ama. Büyük ihtimalle kendiliğinden temizlenir. Temizlenmezse bazı doktorlar bi ilaçla deneyebiliyor Ya da kürtaj işlemiyle kalıntıları temizliyor Korkulacak birşey yok 🙃
Topcubanu kaganikoooo teşekkür ederim sağol canım 🙏 inşallah ama nasıl bişey beklıyor benı hiç bi fikrim yok yoğum bi kanama mı parça seklınde bişey mi düşücek hiç bilmiyorum 😏
Esrasena Topcubanu parça olucak kadar büyük bişey yoktur,İçiniz ferah olsun.Daha bebek oluşmamıştır bile bence,bende o haftalarda düşük yaptım,kese düştü belkide.Hiç bişey belli olmuyor.Rabbim tez zamnda hayırlı evlatlar nasib eylesin 👐
Topcubanu Arvenveannesi çok yardımcı oldun canım sağol rabbım kucağına almayı nasip etsin bana da cuma gel dedi bakalım parça kalırsa kürtaj dedi ama inşallah gerek kalmaz kürtaja
Topcubanu Esrasena kese daha düşmemiş canım keseyı kontrolde bugün doktor gosterdı bana ama merak ediyorum ister istemez
Serra123 Bende 5 haftalıkken kanamam olmuştu iki üç gün sonrada parça düştü doktor ilaç verdi üç gün kullan düşmezse kürtaj dedi kullandım ama hala vardı içerde parça o yüzden kürtaj olmuştum. Çok geçmiş olsun
Topcubanu Serra123 bende yoğun bı kanama olmadı az bi şekilde oldu cuma günü gel dedı bakalım Cuma’ya kadar düşecek mı
Topcubanu Birminikcivciv yok canım görmedim yanı 3 tane özel doktora gıttım 2 tanesı kese bile goremdı bı tanesı gosterdı sadece keseyı