Gokhansongul Kizlar 8+4 olduk da siz hangi tarafınıza yatiyorsunuz ben sola yatıyordum bazen düz sırt üstü bana dediler sırt üstü uyuma iyi değil
MTugba Gokhansongul cnm şuan küçük o yüzden sırt üstü sorun olmaz bebek ve rahim büyüdükçe sırt üstü önerilmez. Ben bir tarafıma beş dakikadan fazla yatamam uykuya dalana kadar. İki tarafımada yatıyorum. Bu aralar kramp ve agrılardan oturarak yatıyorum artık :(
Nessozz Yatma pozisyonuna dikkat etmek için daha çok erken ☺️ 6. Aydan sonra sadece sol ve sağ tarafına yatman lazım. Şuan içi bebek çok küçük yüzüstü sırtüstü istediğin gibi yatabilirsin 😃