Seriferdim bende 6 haftalikken ufak bir lekenlenmeyle acile gittim beni hastaneye yatirdilar kesenin kenarinda kanama var dusuk riskiniz var dediler progestan kullandim 1 kutu gundu 3 defa bas donmesi falan olmadi sonra baska bi doktora gittim özel orda hic bisey gozukmuyo dedi kalp atislarida var gayet saglikli dedi suan 10.haftaya girdik bi sikintim yok şükür calisiyorumda 10 gun falan rapor verdi yattim dinledim ayaklarimi diktim dinlendim kaybolur inşallah seninde 😊