DenizAyy valla 36 haftamda gittim ona zaten 38 de doğum yaptım izindeydi başka doktor yaptırdı doğumumu normal oldu serkan yurtsever çok memnunum baştan ona gitseymişim keşke dedim çok naif bi doktor semih mun isim yapmış biri bence sadece birde çok hızlı konuşuyor bişey anlamıyorum çok hızlı bakıyor kontrolllerde ve serkan hocanın ücreti daha az ondan