dmladoga Mercan28 aaa bende oğlumun adını doğa koyucam yanına koyucagım isim babamın adı dedesinin adını koyucam 2015 te kaybetmistim babamı Ahmet Doğa olucak o yuzden
dmladoga Evet unisex bizim bir doktor abimiz var mesela aile dostumuz etrafımda da baska var irem ismini kullanan bile var erkekte