Smyrmz Kızceler çocuk için erken diye denemedik de hiç zamanı gelince yaparız diye adetim 2 gün gecikti normalde şişerim ağrım sızım olur yavaştan dün test yaptım birşey çıkmadı hamilelik durumu var mıdır