Kubradvc ayyy yorumları okudukça benim de aynı benimde aynı dedim durdum. İnşallah isteyen tüm herkese nasip olur. Bende aynı şeyleri yaşıyorum ama reglim çok düzensiz olduğu için tam günümü bilmiyorum ve gecikti mi olacak mıyım oluyor muyum derken bazen o ay olmayıp ertesi ay bi başında bi sonunda oluyorum. Yine hüsrana uğramamak için test yapmıyorum. Her test yapışımda tek çizgi görünce sinirlerim bozuluyor. O yüzden test yapmaktan vazgeçtim artık 😂😂