ozlemkzl3 Kızlar napıcam nasıl düzeltirim bilmiyorum . Sabah geç kalkmama rağmen kahvaltımı ettikden sonra uykum geliyor ve uyumadan yapamıyorum sonra kalkıncada çok kötü uyuşuyorum ev işi bile zor yapıyorum . Başka bu durumu yaşayan var mı ?
Htcerdogn ozlemkzl3 beeen 🤷🏼♀️ Bende aynıyım ve cidden sinir oluyorum kendime artık. Resmen kış ayındaki sinek gibiyim
Cansuada24 ozlemkzl3 yatma canım yattıkca daha kötü olursun evle ugras kahvaltıda fazla oturma yerinde hemen yap kalk evini temizle sil süpür bebege kıyafet bak zaten akşam olur akşam yemegi yap ye kaldır yıka derken saat 9 olur
Cansuada24 ozlemkzl3 ah canım ya zor geciyor demek allah yardımcın olsun ne diyim ama elinden geldikce cabala kuzum