heleninannesi06 Bu haftaya kadar yoktu bu hafta sol bobreginde genişleme olduğunu söyledi doktor suyunu kontrol edicez ve bu durumu dedi daha önce yaşayan bilen var mı geçici bir durum mudur 28. Haftaya girmek üzereyiz bu arada
Zehraaaaaaaaaaa heleninannesi06 benmde sağ böbreğimde böbrek genişlemesi çıktı. Doktor takip ediyor şuanlık bi sıkıntı yok. Bol su iç dedi. Bide ben zayıf olduğum için tutunacak yer olmayınca oraya tutunuyor gibisinden bişey söyledi tam hatırlamıyorum yanlış bilgilendirmeyim.
1Gokturkannesi heleninannesi06 Merhaba 28. Haftadayım bende bugüne kadar böyle bir şey yoktu yeni çıktı ortaya bizimde. Sizin genişlemeniz ne kadardı devam ediyor mu cevap verirseniz çok sevinirim 🙏
N_3637 heleninannesi06 benimde detaylı da çıktı detaylıyı geç yaptırmıştım 23. Haftada 4.7mm çıktı 1 hafta sonra 24. Hafta raporu almak için gittim ilerlememis aynı demişti kontrol edecez yapacak başka bişey yok dedi doktor
heleninannesi06 N_3637 bir sınır söylemedi takip edeceğiz dedi tek böbrek olduğu için şanslısın dedi erkek bebeklerde daha çok goeunuyormus ama kız bebiş bizimki 🥺inşallah geçer gider ya
heleninannesi06 N_3637 ekstra bişey söyledi mi peki doktor yapacağımız bişey yok sanırım ilerlerse Allah korusun sorun ne oluyor
N_3637 heleninannesi06 bu genişleme devam ederse doğum sonrasında da takip de kalması lazımmış duruma göre de ameliyat. Ama iyi ihtimali düşünelim hep anne karnında gerileyebiliyor kaybolabiliyormuş
heleninannesi06 N_3637 Allah’ım inşallah ya kalpte parlaklık vardı onu bekledim geçsin diye önemli değil dedi gerçekten geçti gitti bugün de bunu öğrenince biraz yıprandım açıkçası moral bozmamak için direniyorum Allah tüm bebeklere sağlık versin sağlıkla gelsinler dünyaya 🙏🙏
N_3637 heleninannesi06 ne kadar da çok ortak noktamız var 😅 bizim de kalpte parlaklık var inşallah sizinki gibi geçer 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
heleninannesi06 N_3637 geçiyor ya ona hiiic canınızı sıkmayın dört beş taneydi 19. Haftada söylendi 25 26 gibiydi tamamen kayboldu inşallah geçsin gitsin bebisinizden 🙏🙏🙏