Zeynp-91 ahh canim seni o kadar iyi anlıyorum ki,aynı şeyleri yaşadım,hamileliğin 15.hftasindaydik hayatımda yaşamadığım şekilde baş ağrıları yaşıyordum,hem çalışıp hem hamile olmak zor ona bagliyordum ama asla geçmek bilmiyordu,kafamı duvarlara vuracaktim artik,her akşam acildeydik serum takıyorlardi oda parol yani ama yine geçmiyordu,en sonunda kadın doğum dr um nörologa git dedi gittik migren çıktı,ilaç veremeyecegini söyledi hamileyken asla calisamazsin dedi 4 ay rapor verdi ve 1 ay boyunca 3 kere başımdan iğne vurdular hamilelere yapılıyormuş ondan sonra rahatladım ben