yuksell07 Kızlar böyle bir sorunla karsilastinizmi sol kasığımda ara ara sancılar giriyor 🙈 iğnenin 6.gunu henüz
Btl_0909 yuksell07 benimki ilk vurulduğum gün ve sonraki gün oldu bugün 4. Günüm hiç ağrı falan yok :(
Minik_Mucizemmm_13 yuksell07 ben ovitrelle çatlatma iğnesi oldum canım benimde ağrım çok oluyodu 14 gün test verdim gebelik vardı ❤️ benim kimyasal oldu bu ay beklemedeyim inşallah senin hayırlı güzel haberlerini alırız 🙏🏻🤗
Happy-melek1997 yuksell07 ben 2 ay çektim o ağrısı sol taraf sadece bide hamileyim sandim negatif çıktı
Minik_Mucizemmm_13 yuksell07 amin amin inşallah rabbim hepimzin yüzünü güldürsun kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻 zor vallah 4 senedir bekliyorum umut da belli bi sureden sonra bitiyor isteyen herkese nasip olur inşallah
yuksell07 Minik_Mucizemmm_13 bende 3yildir uğraşıyorum hamile kalıyorum düşüyordu 1yildirda hamiledir kalamiyorum 😔çok zor geçen ay tedaviye başladık önce flim çekildim bu ay klomen+ovitrella iğne bakalım sonuç ne olucak