Busra_bayir Merhaba canım anneler kahramanmarasta olup hangi hastanede doğum yapcaksiniz , fiyatları nasıl ? Benim 3 ay kaldı hala konuşmadık ne kadar gelecek merak ediyorum 🥲😂
ayse-huseyin16 Busra_bayir merhaba bizimde 2.5 ay kaldı sular akademiye gidiyoruz çok yakınmış haftalarımız siz hangi hastaneye gidiyorsunuz
eminey14 Busra_bayir Markasiye Alper beye gidiyorm 3 haftam kaldı sezaryan olucam fiyatı henüz konuşmadık.
Busra_bayir ayse-huseyin16 Megaparka gidiyoruz bizde , önder beye mı gidiyorsunuz nasıl doğum ücretleri
ayse-huseyin16 Busra_bayir 18. Haftama kadar sanırım megaparkta Semih beye takipliydim fakat hem doğum ücreti fazla geldi hemde Semih beyle sanırım enerjimiz tutmadı beni bir kaç defa tabiri caizse azarladı bende gitmek istemedim sular akademide Önder bey çok övülmüştü oraya gittik Önder beyden ben memnun kaldım ama eşim pek beğenmedi 😂 eşim biraz seçici. Ahmet kireçciye gidiyoruz çok memnunuz doğum ücretleri de şu şekilde Ebe eşliğinde doğum 1000 Doktorunla normal doğum 3000 Sezaryen 3500
Busra_bayir ayse-huseyin16 çok uygunmuş gerçekten Semih bey ne kadar dedi bende Koray beye başladım henüz sormadım
ayse-huseyin16 Busra_bayir Semih bey kasım ayında 3500 TL dedi yılbaşından sonra fiyatlarımız güncellenecek demişti şu an güncel fiyatı bilmiyorum birde sanırım sezaryen ve normal doğum fiyatı değişmiyor diye duymuştum emin değilim tabi ki kendim sormadığım için forumda biri söylemişti sanırsam
Busra_bayir eminey14 ay çok az kalmış , Allah sağlıkla kavuşmayi nasip etsin . Bende Alper beye gidiyordum sonra Koray beye geçtim
eminey14 Busra_bayir amin çok teşekkür ederim sizde sağlıkla evladınıza kavuşursunuz inşallah. Neden Alper beye gitmeyi bıraktınız
Busra_bayir eminey14 enerji melesi diyelim , birde iki kere üst üste gidiyorum bebeğin arkası donuk git obur ay gel diyir en ufak çevirmek yada bakmak için bişey yapmadı neden özele para veriyorum ki dedim