Gzmhsyn 38+4 ellerim titriyor enerjim sıfır sürekli uyku hali bebek hareket ettikçe canım yanıyor sırt ağrım var sizce doğum belirtisi mi bunlar korkmaya başladım 😔
2bebekannesi_ Gzmhsyn bu doğum belirtileri değil. Bebek büyüdü. Ve seni zorlaştırıyor doğum belirtileri nişan gelmesi ve ya ağrılar la felan başlıyor