Topcubanu ben hamile kaldığım ay kullanmıştım canım. O aynda hamilelik olduğunu öğrendim zaten . Doktor bana kürtaj sonrası vermişti bebiş olursa da tutunsun diye. Tek kutum bitmişti . Hala doktor kontrolüne gitmedim daha haftam çok küçük diye 4+4 teyim. Ama düşüğü engellemesi için de kullanılıyor muş diye duydum. Sen de ilk haftalarındaysan tutunsun diye mi verdi acaba 🤷🏼♀️💝çok geçmiş olsun🙏🌸