Kızlae benim bilen bilir 4 haftamdan beri knaama alanim var su an 8+5iz kanamaa alanim hala gecmedi iyne seruma devam kesem kadari son gitdigimde.Ama sukurler olsunki bebegim iyiydi o büyümüsdü kalbinide duydum 7 haftamda.Dışa lekelenmemde yok yani umarim tedaviyle gecer.Ama bilen bilir psikolojik olarak cok sarsıldımm cok zorlu bir surec yani herkes gibi hamileligimi oyrendigim gunden beri şınqır fınqır bir hamiel olmak isterdkm ama hem yatakdayim hem yatiyorm hep iyne ilac.Doktordan geldigimden berii kafam allak bullak bebegim buyuyomu acaba bebegim iyimi kalbi atiyomu saçma sapan seyler dusunuyorm.Zaten ilk kalbini duyana kadarda oyle seyler dusunmusdum ama duyunca rahatlamisdim.Bu gelicek kontrole kadar kafayi yemesem iyiii.Ya bazen boyle rahimimde kasilmalar agrilar oluyoo karnimin icinden sesler geliyo rahmimden ses geliyo muhtelemen gazdir biliyorum.Ama her sancim oldugunda kramplar agrilar oldugunda bebegimi dusunuyorm kalbini dusunuyorm acaba geldigimizden veri buyumusmudur kalbi atiyomu kanama alanim geciyomu kafam cok kötü.Bir yardimci olurmusunuz.Benmi kafayi yiyorum yoksaa bebegim iyimidir acabaa büyüyomudur bunlari dusunen cokmu😔Belki kanama alanim olmasa zorlu baslamasa hamileliyim boyle olmazdim ama su an cok tedirginim hürseyi dusunuyorm ama bebegimlede konusuyprm ona guveniyorm ama aklimada gelmiyo desem yalan olur😔😔Uzun oldu ama insAllah beni anlarsiniz.