RabiaaaH aynen hamile olduğumu söylediğim anda yönlendirdi. Takibini hamilelik süresince orası yapsın dedi. İyide oldu daha kolay randevu alıyorum dahiliyede sıra bulmak çok zor. Bence sizde söyleyin yönlendireceklerdir.
Ben hamile kalana kadar kahvaltı yapmıyordum. Öglene kadar 4 saat geçiyordu. Bir sıkıntısını yaşamadım değerlerim hep iyiydi. Bence yarım saat alt limit üstüne çıkmakta sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tabi doktora da sormak lazım yanlış yönlendirmek istemem 😊