Vanilyasekeri34 Kızlar sizde durumlar nasıl? Kaç defa girdik çıktık hiç gülmüyor yüzünü bile zor gösterdi, mutsuz mu acaba 🥺🥺🥺
CansuH Elcnerdgn Vanilyasekeri34 benim de ilk hamileligim pek bilgim yok ama muzik dinletmeyi dene cikolata ye
Msl22 Vanilyasekeri34 Benimkide kolunu yuzunun altina koymuş elini emerken bile görmedim diyorum acaba emmedimi hic elini gulumsemiyormu falan ah annelik🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Nebyaa Vanilyasekeri34 Türkiyede doğacağını anlamıştır annesi. Suratını asması normal evin içinde arada ingilizce konuşun gülecektir.
nmtock41 Nebyaa tam da ben diyecektim 🤣 bizimki de 16.haftaya kadar göstermedi yüzünü anca gördük gülmüyordu bakınca da yüzüne eliyle kapatıyordu 🤣
Bryunetka Vanilyasekeri34 Merhaba, biz 36. Haftadayız ama hiç gülerken görmedik. Kaşlar hep çatık ve yüzünü hep yarım gösterdi. Neye bu kadar sinir anlamadık bizde 😂😂