Şu
Esrakky kötü hissetmenizi ve umutsuz olmanızı istemem ama normal soğanlı salçalı yemeği keyif almasam da 13 14. Haftada ancak yiyebilmeyr başladım. Onun öncesinde belli şeyleri zoraki yiyordum. Salça soğan olmayan genelde haşlama tarzı. Yoğurt, pilav, makarna, kereviz, her gün bir ayva, muz, Karnıbahar.. ancak bubtarz yemekler yiyebildim. Dün ilk kez evde kendim yemek yapabilirim. 16+3 bugün. Yeni yeni rahat ettim. Yemek yemeyi o kadar özledim ki o süreçte. Sabret inşallah çabuk geçer.