Gastronomanne 17+4 veee oğluşum pipişi gösterdi sonunda 🤩 ya kızlar biz çok önceden eşimle belirlemiştik oğlumuz olursa miraç koyacağız diye. Şimdi kime söylesem kız ismi değil mi diyorlar. Sinirim bozuldu. Ben hep erkekte duydum oysaki miraç ismini :(
Mommhappy Gastronomanne Ne kızı ya. Ben hiç kız ismi olarak duymadım hep erkeğe konuldu smdiye kdar gördüğüm duyduğum. Bosuna moral bozmayın içinizde ne varsa onu koyun gönlünüz kalmasın
Nilufer_ Gastronomanne maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Miraç bana göre erkek ismi ve ben hiçbir kızda duymadım şimdiye kadar. Kulağada pek kız ismi gibi gelmiyor. Adıyla yaşasın inşallah
gizemkrgzl Gastronomanne ben de hep erkek ismi olarak duydum canım içinizde kalmasın kimseyi dinlemeyin bence 😂☺️
Gastronomanne Mommhappy ay sevindim ya bakayım dedim sizler nasıl biliyosunuz merak ettim ondan sordum iyi ki sormuşum ☺️
Gastronomanne Nilufer_ amin inşallah cümlemizin ❤️ Ay bende erkeğe yakıştırıyorum yani ne bileyim hevesimi kırdılar
ipekveatlas hiç kız olup miraç ismi olanı görmedim duymadım kuzenimin ismi de miraç(erkek) ama bildiğim kadarıyla unisex bi isim yani istiyosanız koyun her türlü. deniz gibi kız ya da erkek farketmiyor
Gastronomanne gizemkrgzl evet dinlemicem ilk çocuğum ne istiyosam onu koyucam valla istediklerini desinler 😁
1oguzannesi Gastronomanne saçmalamislar ben hiç Miraç diye kız görmedim duymadım erkek ismi . Milletin beğenmesi ne dedigini umursamayın siz ne istiyosanız onu koyun . Bizim de ailede çok baskı oldu esimden taraf olsun kendi tarafım olsun herkes kendi adının konulmasini bekledigi için isim begenmediler biz umursamadık bizim çocuğumuz sonuçta kimseye tasası düşmez istedigim ismi koyarım
Gastronomanne 1oguzannesi bende böyle düşünüyorum dile gelmedi ama bekledikleri bi isim falan vardı heralde ki böyle tepkiler verdiler burun kıvırdılar ama umursamayacağım kimseyi
1oguzannesi Gastronomanne Kesinlikle öyle. Umursamayın eşinde sende canınız ne istiyosa onu koyun . Elalem beğenir beğenmez umrunuzda olmasın . Miraç da çok güzel bir isim . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize 🙏
Papiiii Gastronomanne canim ah iste derler ya kese yuvarlak olunca kız fasulye gibi olunca erkek olue.Sende erkek deniycm bakalim dogrumu yalanmi😂😂Belki bu sayede bende bir tahminde bulunurum benegimin cinsiyyeti icin😂😂
Gastronomanne Mrv58 yaşadığım şehirden mi kaynaklanıyor bilmiyorum Sakarya’da yaşıyorum buralarda pek yok miraç ismi olanlarda kız heralde 😁
Gastronomanne Papiiii hahah kuzum belki batıl inanç olabilir bu bilmiyorum ama bizim kese fasulye gibi yuvarlak değil sanki 😂
Uzay1907 Erkek de kadın da Miraç tanıdıklarım oldu, unisex bir isim olduğundan gönül rahatlığı ile koyabilirsiniz kimseyi alakadar etmiyor anne-baba dışında