cigdem4154 HilLllyyy ece güzel bizimde kız bizde karar veremedik bzde ya defne ya da öykü koyacağız bakalım
Usnac1995 Ece uzu zamandır konulmuyordu bu sene patladı bende Ece düşünüyorum ama anlamı yok pek daha anlamlı oalnalrı da beğenmiyorum 😂
Limonzeytin HilLllyyy İdil ve beril daha hoş sanki😊 bende nasp olurda kızım olursa ayliz yada eliz koymayı istiyorum hayrlısı😊