Hanımlar biz görev dolayısıyla Adıyaman’ın bir ilçesinde yaşıyoruz. Ailelerimiz Mersin’de 6-7 saatlik bir yol. Az önce haber aldım büyükbabam kötüymüş. Annem bana yardımcı olmak için yanımdaydı. Acilen gidebilir. Ben de gitmek istiyorum. Ben 13 haftalık gebeyim. Yolculuk yapmam da sıkıntı var mı? Sizler bu haftalarda hiç yolculuk yaptınız mı ? 😔