13.haftamda aniden oldu bir gece hastanede yattım . Ama sıvı şeklinde su gibi bir kanamaydi doktorların açıklaması yok genelde düşük tehlikesi diye direk söylüyor 10 gün rapor aldım WC harici yataktan çıkmadan geçirdim . 2 ay pregesteron kullandım yeni bıraktım şükür o günden sonra bir daha kanamam olmadı şuan 18 haftalığız . Kendine dikkat et anı harektlerden kaçın duşu bile korkumdan hala tabure oturarak yapıyorum. İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza 🙏💕