Merhabalar, dün sevgililer gününde hamile olduğumu öğrendim bir de covid pozitiftim ondan doktora da gidemiyorum ne yapmalıyım. Evde folbiol folik asit vardı ona başladım hemen multivitamin alıyorum bir yandan öksürük krizlerim var çok endişeliyim ilk haftalarınız nasıl geçmişti, neler yaptınız ilk doktor randevusuna gitmeden hangi tahlilleri yaptırmak gerekir aklınıza ne gelirse yazar mısınız ve İzmir içinde önerdiğiniz doktor hastane tavsiyesi varsa çok sevinirim