begonvilko BenayB siveno aldım ben. Markanın ürünleri genel olarak güzel ve doğal. Deterjan da öyle olur diye düşünüyorum ama henüz kullanmadım.
MissBus Hacışakir granül matik aldım ben, daha önce doğum yapmış arkadaşların tavsiyesiyle. Yıkadım kullandım gayet güzel. Şimdi stokladım eve 3 paket :)
Poyrazin_annesi Duru granül aldm ama hc memnun kalmadım hıc erımıyo kıyafetlerde beyaz beyaz leke kalmıs. Dün gıttım dalin sıvı deterjan aldım 60 lıraydı cok pahalanmıs