B-Tugce Merhaba 40 haftalığım açılmam ve ağrım olmazsa doktor perşembe sezeryan dedi. Doğurmak için bişeyler yapıp etkisini gören varsa allah rızası için paylaşsın :( sezeryandan çok korkuyorum 😭🥺
funnymummy B-Tugce YouTube da bir video varmış activating labor o bayağı etkili oluyormuş okuduklarıma göre hurma merdiven inip çıkma sıcak suda oturma ahududu yaprağı çayı birde ilişki
Morprenses B-Tugce suni sancıyla değil de neden Sezeryan dedi direk bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın
Melek40 Bende aynı durumdayım malesef perşembeye kadar gelmezse cuma sezeryan herşeyi denedim ama gelmeyince gelmiyor🥺
B-Tugce Ataly ayy canımm ne güzel. Allah sağlık sıhhat versin inşallah ömrün boyunca. Sevindim valla birimiz muradına erdi 🌸🌸 bişey sorucam ağrın sızın varmıydı hiç belirti oldu mu yoksa birden geldi mii
ZeynepTt funnymummy ben 1 hafta denedim söylediklerinizi yok olmuyor gelmiyor sancı su nişan hiç biri yok 40+1 oldu
B-Tugce Morprenses bende bilmiyorum galiba üst çatın çok dar hiç açılmanda olmamış dedi. O yüzden olabilir. Artık perşembe sorarım onu :((
funnymummy B-Tugce olmazsa sezeryan canım mecbur kendini kötü hissetme zorlama senin ve bebeğinin sağlığından önemli değil hiçbir şey
Ataly B-Tugce sağol canım Allah razı olsun hiç belirtim yoktu birden bire sancim geldi ve suyum geldi hemen ardından ve 2.3saate doğum yaptm çok şükür 🤲🏼
Turcgil Bende 39um ama hiç gelecek gibi değil doktorum 41e kadar bekleriz dedi 🙁 artık doğsun istiyorum normal olsun istiyorum 🥲
Eylul2797_ Turcgil bu üstte yazdıklarımı mutlaka deneyin derim bşde günde Bi kase bamya sulusu yiyin ben etkisini görmüs tüm sizinde daha varmıs gününüz deneyin derim
Eylul2797_ B-Tugce canım hergün 3 4 tane Medine hurması ye daha erken baslanması gerekti ama yinede belki etkisi olur zeytinyagıyla vajinana masaj yap her gece her gün iliski ye gir iliskinin faydası cok oluyor ve bol bol yürü diz cökerek temizlik falan yapabilirsin
Eylul2797_ B-Tugce insallah cnm doktorum tavsiye etmisti hepsini faydasını görmüstüm ins sizde görürsünüz bol bol merdiven inip cıkın sürekli yürüyün yinede biseyler olmazsa hayırlısı degilmis akısına bırakın