Byy34 kimyasal gebelik olma ihtimali de var işte insanın elinde değil bende yapmıştım biliyorum ama doktorum sırf bı yüzden çıldırmamak üzülmemek için regl tarihinden 10 gün geçince yapın ki üzülmeyin çıldırmayın hayal kırıklığı yaşamayın demişti o sebeple hiç beklemediğim anda olmuştu benim hakkında hayırlısı olsun🙏