12 +1 im kızlar esenler güney Hastanesi’nde eşimin doktoruna gittim kemik yapısına göre %90 erkek dedi aynı şekil görümceme de %90 kız demişti ve kız oldu kemik yapıları farklı olduğu için kızla erkeğin sizce doğru mu
Tabii ki sağlıklı olsun ama kızım olmasını çok isterdim Allah nasip ederse 30 Ağustos doğum tarihi😍