Wbc beyaz kan hücreleridir, vücudun enfeksiyonla savaşan askerleri diye söyler sağlıkçılar, normalde yüksek çıkması enfeksiyon belirtisi olarak yorumlanır ama biz hamileyiz ve biraz yüksek çıkması normaldir, ya da yakın zamanda basit bi soğuk algınlığı geçirdiyseniz geçtiyse bile halen yüksek gösterebilir. Vücudunda ağrı ateş herhangi bi rahatsızlık yoksa çok endişe etmeyin,
Mesela benim de tam tersi wbc değeri normalde 4 ’ün altında olması çok düşük ama yıllardır hep düşük benim, hematoloji bölümlerine mı gitmedim önceden kan sayımları mi yaptırmadım, hep düşük hep düşük, sonra bi hamile kaldım yıllardır düşük olan ve yükselmeyen wbc değerim bi anda yüksek cıktı şaşırdım.
Lafın kısası hamilelikte yukseliyor