Merhaba kizlar
Şeker yüklemesi sonucu gebelik şekerim olduğunu öğrendim. Bugün dahiliyeye gittim aç 90 tok 120 geçmemesi gerektiğini söyledi doktor. Tahlil verdim sonucuna göre insülin başlayabiliriz dedi huzursuz oldum. 🙄
Burda başka annelerde aç 100 tok 140 geçmemeli demiş doktoru öyle görmüştüm e iyiymiş dedim ama bugün böyle olunca huzursuz oldum.
Tecrübeli anneler Sizin durumlarınız fikirleriniz neler ?