Mahber gamzecee iki dozunuda yaptırdım. Evet çok endişeli oluyoruz tüp bebek anneleri olarak ama normal gebelikten farkımız yok. Daha rahat olun, aşınızı da yaptırın 🌸
gamzecee Denizyildizii bazı doktorla yapılmasını istemiyormuş haftaya cuma kontrolümde soracamda izin veriyorlar mı diye
gamzecee MTugba doktorun onayladı demi cnm ben daha haftaya cuma randevum o zaman soracamda merak ettim
gamzecee Mahber yok yaptıracam zaten normal zaman için gerekli bir aşı zaten bazı doktorlar yaptırmama taraftarıymış o yüzden merak ettim🙏