Irmm2816 ben kist tedavisi görüyordum ve doktorum reglin 2. Veya 3. Günü gel bakalım demişti. Ayın 31’inde kırmızı renkte bir kanama geldi adet oluyorum sandım. Bekledim gelmedi hatta sökülsün diye sizin gibi hibiskus çayı falan içtim 2-3 fincan. Kanamadan sonra sadece tuvalette temizlendiğimde kahverengi lekelenmeler gelmeye başladı ama gün içinde çamaşıra geçmiyordu. Ben regl oldum ama sökülmüyor herhalde diye yine de ayın 2’sinde kist kontrolüne gittim. Doktor kanamamın başlamadığını söyledi ve tahlil istedi. Akşam e-nabızdan beta hcg 118 yazıyordu ben şok☺️ Gebeliğimi tesadüfen öğrendim. İnşallah istiyorsanız Allah size de nasip etsin canım güzel haberler alın ve mutlaka kan tahlili yaptırın, gebelik varsa mutlaka çıkar ☺️