Gulse01 Sevgili anneler kızım 45 günlük 1 hafta sonra uçak yolculuğu yapacağız. Bebek ile ilk defa uçacağım. Bebeğim için uçak bileti düzenlemesi ya da öncesinde yapmam gereken bir işlem var mı?Teşekkür ederim 🌸
Merveonay Gulse01 bebeğede düşük bir ücretle bilet kesitorlar sana ekstra bebek kemeri verecekler çünkü kendi biletini alırken bebek bilgilerinide giriyorsun zaten orda çıkmadı lazım ekstra birleşe gerek yok benim bebeğim 22 günlüktü ilk uçtuğumda 😂
Papatyam63 Gulse01 yok canım o zaten sayılmıyor bile onu kucağına koyuyorsun ama çok istersen onun için bir bilet ayarlaya biliyorsun hani pusetle götürsen ayrı bir koltuk parası verirsin bide bebeğin için 10 kilo haki var seninde 15
Blinmdyn Noyanalaz gercekten minik yaa kcuuck bebege ne bileti zaten biletler 500 bu beni çok üzdü:((
Blinmdyn Merveonay zor oluyor mu acaba bebisle aglama durumu falan bende 2 ayıkken aileme gidicem esim diyor kulağı tikanir zor olurvs
Merveonay Blinmdyn uçak kalkarken ve inerken emzir canım Yada en kötü mama ver kullanıyorsa emzik ver onun faydasını görürsün ağlamak bebekten bebeğe değişiyor ben Ankara İzmir arası gidip geldim 1 saat sorun olmadı hiç
Merve_Sa Gulse01 ben yazın bebeğim 10 günlükken yolculuk yaptım bebeğimede bilet aldım 35 tl falan ücret aldılar sigorta parası sanırım hiç bir sorun yaşamadım kalkarken ve inerken emzik verdim hep uyudu zaten ekstra bişey yapmana gerek yok canım hayırlı yolculuklar