Dün doktora gittim (7 haftalıkken kovid geçirdim baya da ağırdı açıkcası) korktum bebeğime bir şey olur diye. Neyse gayet güzel kalp atışı vardı. Ama doktor karnımda görmeye çalışırken ultrason cihazını baya bastırıyordu sebebini sordum “rahmin içe dönük olduğu için zor görünüyor ama bebek büyüyünce rahat rahat görürüz” dedi. Rahmin içe doğru olması problem mi? Bir de 8 haftalıktım. Bebeği 9 haftalık ölçtüm haftasından önde gidiyor dedi. Bu da bir problem mi? İlk bebeğim o yüzden çok pimpirikleniyorum 🤦🏻♀️🥰