terelelli81 bende zor bi doğumdan geçtim cnm hamileliğimde pek sorun yaşamadm ama şuan aynı durumdayız piskolojim bozulmuş gbi hissediyorum ve sürekli ağlamak istiyorum sebebsizcede eşime karşı bile soğuk davranmaya başladm 😔😔 16 gün oldu doğum yapalı sürekli evde durmaktanda bunaldım içimi dökücek yer arıyomuşum bende 😂😂😂