NrcnKc bende 11 haftalıkken geçirdim bol.vitamin bol sıvı ve doktorum günde iki üç bardak ıhlamur tavsiye etti ama ben biraz daha ağır geçirdim öksürük nefes darlığı başladı o yüzden aile hekimi ve ebe kontrolunde antibiyotik başladık 5 gün kullandım onu ve anca toparladım ve hemen bıraktım bebekte de çok şükür bir sıkıntı yok korkmanıza gerek yok bolca dinlenin duş almayı da ihmal etmeyin yemekten asla kesilmeyin ve bol su için. Cok geçmiş olsun inşallah hafifçe geçer