Poyrazinannesiiii Pervinkbln_ son 5 senede hiç olmadıysan 3 doz olman gerekiyor ilk dozu 18-22 haftalar arası yapıyorlar zaten sağlık ocağından aramaları lazım takipli gebeysen
begonvilko Pervinkbln_ bir ay sonra ikinci dozu vurmak istiyorlar sağlık ocağından canım, arayı çok açmıyorlar.
Poyrazinannesiiii Pervinkbln_ orasını bilmiyorum benim tek doz aşım kalmıştı onu oldum 22. Haftada sağlık ocağında sizden sorumlu ebeye sorabilirsiniz normalde de size bir aşı takvimi çıkarması gerekiyor aslında
Pervinkbln_ Poyrazinannesiiii 28. Haftada kontrolle birlikte vuruluyormus normalde beni 27. Haftada çağırdı teğet etmek için aradım ama acmadilar o yüzden sordum teşekkür ederim